Winkelmandje

Bestelling
Frequentie
Frequentie:
Looptijd:
Totaal aantal leveringen: 0

Eerste bezorging: 01/01/1970
Bezorgtijd:
Adres


Factuuradres



Boeket (0)
€ 0,00
Subtotaal
€ 0,00
Bezorgkosten
€ 0,00
BTW(incl.)
€ 0,00
Totaal
(Incl. btw)

€ 0,00

F.A.Q.

Waar baseren jullie de verzendkosten op?
Wij werken met een eigen koerier, die gespecialiseerd is in bloemen. Omdat wij ieder boeket als een klein kunstwerk beschouwen, willen we dat er voorzichtig met de bloemen om wordt gegaan. Daarom kiezen wij niet voor grote postbedrijven, maar de eigen koerier.

De koerier rekent een vast bedrag voor Amsterdam en omstreken. Moet de bestelling naar daarbuiten? Dan berekent hij een kilometertarief dat afhankelijk is van de afstand. 
Kan in een spoed bestelling plaatsen?
Voor een spoedbestelling kunt u telefonisch contact opnemen. Wij helpen u graag verder: +31 (0) 20 679 19 50,bereikbaar van ma – za 09.00 – 18.00 uur.
Wat is de extra vaas?

De bloemen worden na voorkeur geleverd in een strakke transparante glazen cilinder vaas, passend bij de grootte van het boeket. Het voordeel van de extra vaas is dat het boeket kant en klaar aankomt met een passende vaas die enkelbijgevuld moet worden.

Wat is de bezorgtijd die ik kan kiezen?

U kunt aan het einde van uw bestelling de dag aangeven wanneer u het boeket geleverd wilt hebben; daarnaast kunt u kiezen voor een blok, ochtend of middag.

Het leveren in de ochtend is ongeveer 09:00 - 14:00 uur. Het leveren in de middag is tussen ongeveer 14:00 - 19:00 uur.

Let op: rond Valentijn, moederdag en rondom de feestdagen kan er afgeweken worden van de bezorgtijden in verband met drukte.

Wat zijn de bezorgkosten?
Voor bezorging in groot Amsterdam berekenen wij € 10,-. Bezorging in randstad is mogelijk. Het bedrag voor de bezorging van onze bijzondere boeketten verschijnt na het invullen van het desbetreffende postcode. Indien het buiten ons gebruikelijke bezorggebied valt; neemt u dan alstublieft contact met ons op, +31 20 679 19 50. Bereikbaar van ma – za 09.00 – 18.00 uur.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Mocht u niet thuis zijn dan wordt er een briefje door de brievenbus gegooid waarop is aangegeven bij welke buren het is afgeleverd. Mocht het leveren bij de buren niet lukken, dan nemen we het boeket mee terug naar de winkel en kunt u contact opnemen met de winkel +31 (0) 20 679 19 50, bereikbaar van ma – za 09.00 – 18.00 uur.

Is het mogelijk om mijn voorkeur door te geven?

Elk arrangement is uniek en de keuze van onze meesterfloristen. Alle boeketten zijn ontworpen met de meestbijzondere seizoensbloemen in ons Atelier Amsterdam, met een voorkeur voor exotische en speciale soorten en verpakkingen.

U kunt tijdens de bestelling procedure een bericht toevoegen voor het Atelier in het daarvoor bestemde kader. Onsteam zal aan uw voorkeuren proberen te voldoen.

Hoe kan ik mijn abonnement pauzeren/bezorgtijd wijzigen/stopzetten?
Als u inlogt op uw account ziet u uw bestelling(en) of abonnement. Als u op het kader van uw abonnement gaat staanen aanklikt dan kunt u uw abonnement pauzeren door op de link: klik hier om te pauzeren te klikken en aan tepassen.

Wilt u de frequentie aanpassen dan kunt u inloggen op uw account. Als u op het kader van uw abonnement gaatstaan en aanklikt dan kunt u de frequentie en de bezorgtijd van uw abonnement aanpassen door op Wijzigbezorgtijd te klikken en aan te passen.

Als u uw abonnement wilt stopzetten dan kunt u contact opnemen met de winkel: +31 (0) 20 679 19 50, bereikbaarvan ma - za van 09.00 – 18.00 uur.
Kan ik mijn abonnement pauzeren?
Ten alle tijden kunt u zelf uw abonnement pauzeren. U ontvangt een bevestiging van uw wijziging per mail.
©2013-2019 Menno Kroon B.V. - site by Smel *creative agency